У 2018 році компанія BRP представила всьому світу свою новинку в класі SSV – Maverick Trail, який по праву носить свою назву Trail – прогулянковий, виправдовуючи його на всі 200%


І так, що можна про нього сказати? Нам на тест дістався Maverick Trail 1000 DPS в максимальній комплектації, жовтого кольору і з дуже м’якою підвіскою, це прекрасно і не може не радувати, але перед тим як його тестувати, ми трохи поламали голову, і прийшли до єдиного рішення … експедиція в Карпати!


Два дні ми їздили по горах по долах, проїхавши близько 400 км на цій диво-машині, і ось що нас приємно здивувало:
1. Маленька витрата палива.
Поїздивши на ньому цілий день і залишивши позаду понад 175 км – ми витратили далеко не повний бак бензину і цю всю відстань ми пройшли по гірських дорогах.


2. Понижена передача.
Тобто, коли ви починаєте спуск з гори, автоматично включається система допомоги спуску (т.зв. гальмування двигуном), що дозволяє відпустивши педалі газу і гальма, спокійно продовжувати рух, керуючи лише одним кермом.
Приємним бонусом в цій машині можна вважати систему стабілізації, що встановлена ​​на передніх колесах, і система розблокування заднього диференціала. Тепер їздити по твердому грунту стало куди комфортніше.
При своїх не великих габаритах (ширина 50 дюймів), ця машина досить ергономічна. Безліч боксів, досить містких, як для перевезення камери (в моєму випадку), так і для ключів з навігатором, зарядка на 12v, а на десерт, регулювання керма, від гонщика Формули 1, до трактора.)) Так само сидіння, яке регулюється , як для людей невисокого зросту, так і для довгоногих моделей. Єдине, що залишилося незрозумілим в ергономіці цієї машини, це підсклянник, який знаходиться біля ніг. Перша ж калюжа робить його абсолютно непридатним для використання.


Так ось, друзі мої, Maverick Trail на всі 200% виправдав своє звання прогулянкового баггі.
Це саме той формат техніки, який з комфортом доставить Вас з пункту А в пункт Б, і не важливо що буде у нього під колесами. Його не лякають ні підйоми, ні спуски, ні болота, ні пустелі, він відривається на рівній дорозі і не пасує в багнюці. Його еластичний мотор і шедевральна понижена передача роблять цю машину по істині універсальною! А що ще потрібно для хорошої прогулянки?

Відео огляд доступний за посиланням нижче.

Більше фото тут ….

І нехай прибуде з Вами сила Rotax!

# project52_vlog

Дивіться і читайте нас тут:

Instagram

Facebook

Web-site