Снігохід
SKANDIC WT

Взимку робота не зупиняється, не зупиняється й снігохід Skandic WT 2020 модельного року. Зі своїми великими підніжками, відмінною прохідністю по глибокому снігу, надзвичайною здатністю буксирування й ефективними, надійними двигунами, Skandic WT пропонує сучасний погляд на функціональність.

від 15 500 €
 
 Додати до порівняння
Вся представлена на сайті інформація, що стосується вартості товару, носить інформаційний характер і ні за яких умов не є публічною офертою, яка визначається положеннями (ст. Ст. 633, 641, 642 і гл.63 Цивільного кодексу України). Точну інформацію про вартість товару, та його комплектацію Ви зможете отримати від менеджера любого Офіційного BRP-центра (дилера) по електронній пошті або по телефону. Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати.

Платформа REV-XU

Міцна і функціональна

Ця базова архітектура й конструкція встановлюють стандарт легкої ваги, міцності та керованості. Гнучке положення водія під час їзди дає можливість зручно сидіти або стояти. Водій може витягнути ноги завдяки передньому розташуванню підніжок. Форми кабіни й піддону корпусу снігохода оптимізовані для кращої прохідності та «плавучості» на глибокому снігу. Стиль конструкції – брутальний і динамічний.

Задня підвіска SC-5U

Спортивно-утилітарна універсальність

Наша спортивно-утилітарна підвіска покращує якість їзди як по трасі, так і по пухкому снігу. Шарнірно-з’єднана рейка збільшує силу зчеплення в глибокому снігу на задньому ходу або блокується під час буксирування.

Передня підвіска LTS

Розроблена спеціально для глибокого снігу

Ексклюзивна в галузі телескопічна передня підвіска надає великому пласкому піддону можливість відмінної прохідності по глибокому снігу.

Двигун ROTAX 600 H.O. E-TEC

Лідер продажів, лідер за робочими характеристиками

Еталон економії пального, економії оливи, безперебійності в роботі та експлуатаційних характеристик для класу двигунів з робочим об’ємом 600 куб. см. Витрата пального на трасі – до 11,3 л/100 км. Практично без диму й запаху, властивих для двотактних двигунів, легко запускається. Легко консервується після закінчення сезону завдяки вбудованій функції автоматичної підготовки двигуна до зберігання протягом літнього сезону. Не дивно, що це – найпопулярніший двигун з робочим об’ємом 600 куб см в індустрії снігоходів.

Двигуни ROTAX ACE

Зразки ефективності

Обидва чотиритактники, 900 АСЕ і 600 АСЕ, оснащені передовою технологію ефективного спалювання пального, яка забезпечує надійну роботу, відмінну економію палива та надзвичайно невибагливе технічне обслуговування. Двигун 900 АСЕ витрачає до 10,8 л/км*, а 600 АСЕ з витратою пального 8 л/км є найекономічнішим двигуном в індустрії снігоходів.

Перевірена часом система інтелектуального керування дросельною заслінкою з електричним приводом (iTC) відкрила нові можливості для адаптації до потреб водія та покращення дорожніх якостей снігохода. Система передбачає використання будь-якого з трьох режимів їзди (спортивний, стандартний, економічний), які можна перемикати на ходу, навчального ключа та важеля дросельної заслінки, що керується великим або іншими пальцями (опція).

* Дані внутрішніх технічних випробувань моделі MXZ TNT за експлуатації в економічному режимі їзди.

Гусениця 20 x 154 x 1.5

Висока прохідність

Дуже довга (391 см) і дуже широка (51 см) для додаткового зчеплення на трасі та високої прохідності по дикій місцевості.

Трансмісія SYNCHROMESH

Перемикайтеся на повному ходу

Снігохід плавно зрушується з місця, навіть з великим навантаженням, завдяки двом переднім і одній задній передачі. Однорядна схема перемикання «2-1-нейтраль-задній хід» розташована з правої сторони, і ви можете спокійно перемикатися з підвищувальної на знижувальну передачу на ходу.

Лижі PILOT DS 2

Контроль керування на глибокому снігу

Однокільові, з відмінною прохідністю на схилах завдяки тонким зовнішнім краям. Вузькі й тонкі, але жорсткі. Трохи коротші, розташовані за додатковим шпинделем, з плоским хвостом, вони забезпечують кращу протидію і точніше керування на схилах.

Специфікації

ПЛАТФОРМА REV-XU
ДВИГУНИ ROTAX 900 ACE
ПІДВІСКИ Передня LTS / Задня SC-5U
Колір
W Ширина 1076 мм
L Довжина 3370 мм
H Висота 1330 мм
W Ширина 1076 мм
L Довжина 3370 мм
H Висота 1330 мм
Двигун
Трансмісія
Розміри
Підвіска
Характерні властивості