Мотовсюдихід
MAVERICK X3 X MR TURBO RR

Відтепер з переднім блоковним диференціалом з технологією Smart-Lok і спеціальною настройкою всіх компонентів для долання найважчих перешкод в умовах вологого ґрунту, цей мотовсюдихід є найширшим у сімействі Maverick, оснащений підвіскою з довжиною ходу 56 см і 30-дюймовими (76 см) армованими шинами ITP Cryptid для забезпечення оптимальних ходових якостей під час їзди по грязі.

від 30 700 €
 
 Додати до порівняння
Вся представлена на сайті інформація, що стосується вартості товару, носить інформаційний характер і ні за яких умов не є публічною офертою, яка визначається положеннями (ст. Ст. 633, 641, 642 і гл.63 Цивільного кодексу України). Точну інформацію про вартість товару Ви зможете отримати від менеджера по електронній пошті або по телефону. Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати.

Ширина 188 см для оптимальних функціональних характеристик

Розширюємо межі можливого

Ось що трапляється, коли наші інженери та гонщики потребують розширення горизонтів можливостей: модель Maverick X3 X mr Turbo RR 188 см завширшки оснащено підвіскою TTX з геометрією перегонового типу, яка добре узгоджується з високоефективними амортизаторами, колісними дисками й шинами, обраними для забезпечення абсолютної керованості та контролю, коли ви продираєтесь хтозна-куди глибокою багнюкою.

Лідер у галузі – двигун потужністю 195 кінських сил

Час занурюватись!

Двигун Turbo RR потужністю 195 кінських сил немовби піднявся на поверхню з темних глибин ваших «найбрудніших» фантазій, і це не сон: цей монстр – реальний, і він може бути вашим. Повністю оновлений зсередини та ззовні, він готовий перетворити всю свою безжальну лють в нестримну потужність, яка домчить вас будь-куди так, що аж мурахи по шкірі. То ж беріть із собою друзів – воно того варте!

Система повного блокування переднього диференціала під час руху Smart-Lok з режимом їзди по грязі (MUD)

«Мозок» для їзди по грязі

Новий рівень зчеплення з поверхнею, спеціально налаштований для їзди по грязі: Smart-Lok – це реальна система повного блокування переднього диференціала під час руху з різними режимами електронного автоматичного керування. За допомогою клавіатури є можливість перемикати такі режими роботи: на 4 колеса Mud (режим їзди по грязі), Trail (режим їзди позашляховими трасами) або вмикати автоматичний режим. Використовуючи різні датчики й дані, система майже миттєво блокує диференціал, застосовуючи належний ступінь навантаження у потрібний момент часу. Отримайте максимальне зчеплення з поверхнею, зберігаючи маневреність на низьких швидкостях.

* Систему Smart-Lok розроблено спільно з компанією TEAM Industries, галузевим лідером на ринку приводних механізмів.

Повітрозабірники варіатора і двигуна вищого розташування

Візьміть із собою шноркель

Не лише вам необхідно дихати, ваш Maverick X3 X mr також потребує повітря. Завдяки розташованим на рівні даху шноркельним повітрозабірникам варіатора і двигуна, ви почуєте ревіння повітря, що обдуває машину й жадібно всмоктується двигуном Rotax. Він не зможе зупинитись, доки ви не опинитесь у місці призначення, лишивши всі перешкоди позаду.

Удосконалений нагнітач турбонаддуву, покращена система охолодження

Саме там, де це потрібно

Коротко кажучи, з новими поршнями, новим проміжним охолоджувачем, збільшеним нагнітачем турбонаддуву від Rotax і повітряною камерою з підвищеною інтенсивністю всмоктування турбонаддувні моделі Maverick X3 мають не лише кращі ходові якості, але й кращий захист від перегріву двигуна, а отже й неперевершену надійність у найекстремальніших умовах їзди.

Трансмісія з системою швидкого спрацьовування QRS-X

Відв’яжись на повну

Компактний високоефективний варіатор із системою швидкого спрацьовування конфігурації X (QRS-X), відкалібрований для роботи з турбонаддувним двигуном, майже повністю усуває ефект затримки без перемикання передач або розриву потоку потужності під час уповільнення ходу. Його великий привід з довгим, широким і товстим пасом на сьогоднішній день досі залишається нашою найнадійнішою конструкцією з тридисковим шківом.

Підвіска TTX

Безвідмовна робота у багнюці

Чотириважільна торсіонна підвіска на поздовжніх важелях конфігурації Х (ТТХ) від Can-Am з довжиною ходу 51 см має поздовжній важіль як у перегонових вантажівок і три важелі, призначені для контролю розхилу й забезпечення незмінно оптимальної геометрії контакту з поверхнею під час їзди, навіть у режимі тривалого збільшеного ходу підвіски. Результат? Безпрецедентна передача потужності на колеса, практично без паразитного підрулювання на вибоїнах, висока чутливість рульового керування й більше впевненості на високих швидкостях.

Кліренс, оптимізований для їзди по грязі

Висока постава

Сантиметри мають значення. Не у виставковій залі, а коли ви просуваєтесь уперед, застосовуючи всю потужність до останньої краплі. Завдяки загальному збільшенню кліренсу на 5 см до 41 см, мотовсюдихід Maverick X3 X MR Turbo RR просто не зможе зупинитись, доки ви не опинитесь у місці призначення, лишивши всі перешкоди позаду.

Центральна консоль, фарбована у колір ходової частини, й фірмова підсвітка

Унікальне стилістичне виконання в заводській комплектації

Нове зовнішнє забарвлення одразу легко помітити, а те що всередині – це зовсім інша справа. Нова крута центральна консоль, фарбована у колір ходової частини, та багатофункціональна цифрова приладова панель із дисплеєм діагоналлю 7,6 дюймів роблять орієнтовану на водія та пасажира кабіну Ergo-Lok набагато більш стильною та привабливою.

30-дюймові шини ITP Cryptid, 14-дюймові литі алюмінієві колісні диски з бедлоками

Залізна хватка у подарунок

Ця машина й справді крута, але як її, з усім її начинням, опустити на землю й примусити працювати? Відповідаємо: 14-дюймові литі алюмінієві колісні диски з бедлоками, «одягнуті» в 30-дюймові шини ITP Cryptid надміцної конструкції з агресивним малюнком протектора, дозволяють максимально скористатися усіма можливостями Maverick X3. Ви готові до підкорення світу?

Лебідка на 2041 кг з синтетичним тросом

До порятунку готові!

На перший погляд, лебідку зміненого розташування на 2041 кг з синтетичним тросом, роликовим тросоукладником, переднім і заднім анкерними гаками для витягування застряглих транспортних засобів можна вважати надмірною розкішшю, але серед тих, хто намагається наздогнати мотовсюдихід X mr, хтось обов’язково застрягне, «сяде в калюжу». То ж треба їх рятувати! До того ж, відверто кажучи, якщо ви жодного разу не користувалися лебідкою, ви не знаєте, що таке справжня їзда по грязі!

Специфікації

Двигун 195 к.с. / 183 Н∙м
Система блокування переднього диференціала З технологією Smart-Lok
Варіатор Шноркельні повітрозабірники варіатора і двигуна
Колір
W Ширина 189 см
L Довжина 336 см
H Висота 173 см
WB Колісна база 259 см
GC Кліренс 41 см
W Ширина 189 см
L Довжина 336 см
H Висота 173 см
WB Колісна база 259 см
GC Кліренс 41 см
Двигун
Підвіски
Гальма
Шини/колісні диски
Розміри
Характерні властивості
Гарантія

Аксесуари

Підбирайте конфігурацію транспортного засобу відповідно до власних потреб

ОНЛАЙН КАТАЛОГ