Мотовсюдихід
MAVERICK X3 X MR TURBO RR

Відтепер з переднім блоковним диференціалом з технологією Smart-Lok і спеціальною настройкою всіх компонентів для долання найважчих перешкод в умовах вологого ґрунту, цей мотовсюдихід є найширшим у сімействі Maverick, оснащений підвіскою з довжиною ходу 56 см і 30-дюймовими (76 см) армованими шинами ITP Cryptid для забезпечення оптимальних ходових якостей під час їзди по грязі.

від
 
 Додати до порівняння
Вся представлена на сайті інформація, що стосується вартості товару, носить інформаційний характер і ні за яких умов не є публічною офертою, яка визначається положеннями (ст. Ст. 633, 641, 642 і гл.63 Цивільного кодексу України). Точну інформацію про вартість товару Ви зможете отримати від менеджера по електронній пошті або по телефону. Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати.

Ширина 188 см для оптимальних функціональних характеристик

Розширюємо межі можливого

Ось що трапляється, коли наші інженери та гонщики потребують розширення горизонтів можливостей: модель Maverick X3 X mr Turbo RR 188 см завширшки оснащено підвіскою TTX з геометрією перегонового типу, яка добре узгоджується з високоефективними амортизаторами, колісними дисками й шинами, обраними для забезпечення абсолютної керованості та контролю, коли ви продираєтесь хтозна-куди глибокою багнюкою.

Лідер у галузі – двигун потужністю 195 кінських сил

Час занурюватись!

Двигун Turbo RR потужністю 195 кінських сил немовби піднявся на поверхню з темних глибин ваших «найбрудніших» фантазій, і це не сон: цей монстр – реальний, і він може бути вашим. Повністю оновлений зсередини та ззовні, він готовий перетворити всю свою безжальну лють в нестримну потужність, яка домчить вас будь-куди так, що аж мурахи по шкірі. То ж беріть із собою друзів – воно того варте!

Система повного блокування переднього диференціала під час руху Smart-Lok з режимом їзди по грязі (MUD)

«Мозок» для їзди по грязі

Новий рівень зчеплення з поверхнею, спеціально налаштований для їзди по грязі: Smart-Lok – це реальна система повного блокування переднього диференціала під час руху з різними режимами електронного автоматичного керування. За допомогою клавіатури є можливість перемикати такі режими роботи: на 4 колеса Mud (режим їзди по грязі), Trail (режим їзди позашляховими трасами) або вмикати автоматичний режим. Використовуючи різні датчики й дані, система майже миттєво блокує диференціал, застосовуючи належний ступінь навантаження у потрібний момент часу. Отримайте максимальне зчеплення з поверхнею, зберігаючи маневреність на низьких швидкостях.

* Систему Smart-Lok розроблено спільно з компанією TEAM Industries, галузевим лідером на ринку приводних механізмів.

Повітрозабірники варіатора і двигуна вищого розташування

Візьміть із собою шноркель

Не лише вам необхідно дихати, ваш Maverick X3 X mr також потребує повітря. Завдяки розташованим на рівні даху шноркельним повітрозабірникам варіатора і двигуна, ви почуєте ревіння повітря, що обдуває машину й жадібно всмоктується двигуном Rotax. Він не зможе зупинитись, доки ви не опинитесь у місці призначення, лишивши всі перешкоди позаду.

Удосконалений нагнітач турбонаддуву, покращена система охолодження

Саме там, де це потрібно

Коротко кажучи, з новими поршнями, новим проміжним охолоджувачем, збільшеним нагнітачем турбонаддуву від Rotax і повітряною камерою з підвищеною інтенсивністю всмоктування турбонаддувні моделі Maverick X3 мають не лише кращі ходові якості, але й кращий захист від перегріву двигуна, а отже й неперевершену надійність у найекстремальніших умовах їзди.

Трансмісія з системою швидкого спрацьовування QRS-X

Відв’яжись на повну

Компактний високоефективний варіатор із системою швидкого спрацьовування конфігурації X (QRS-X), відкалібрований для роботи з турбонаддувним двигуном, майже повністю усуває ефект затримки без перемикання передач або розриву потоку потужності під час уповільнення ходу. Його великий привід з довгим, широким і товстим пасом на сьогоднішній день досі залишається нашою найнадійнішою конструкцією з тридисковим шківом.

Підвіска TTX

Безвідмовна робота у багнюці

Чотириважільна торсіонна підвіска на поздовжніх важелях конфігурації Х (ТТХ) від Can-Am з довжиною ходу 51 см має поздовжній важіль як у перегонових вантажівок і три важелі, призначені для контролю розхилу й забезпечення незмінно оптимальної геометрії контакту з поверхнею під час їзди, навіть у режимі тривалого збільшеного ходу підвіски. Результат? Безпрецедентна передача потужності на колеса, практично без паразитного підрулювання на вибоїнах, висока чутливість рульового керування й більше впевненості на високих швидкостях.

Кліренс, оптимізований для їзди по грязі

Висока постава

Сантиметри мають значення. Не у виставковій залі, а коли ви просуваєтесь уперед, застосовуючи всю потужність до останньої краплі. Завдяки загальному збільшенню кліренсу на 5 см до 41 см, мотовсюдихід Maverick X3 X MR Turbo RR просто не зможе зупинитись, доки ви не опинитесь у місці призначення, лишивши всі перешкоди позаду.

Центральна консоль, фарбована у колір ходової частини, й фірмова підсвітка

Унікальне стилістичне виконання в заводській комплектації

Нове зовнішнє забарвлення одразу легко помітити, а те що всередині – це зовсім інша справа. Нова крута центральна консоль, фарбована у колір ходової частини, та багатофункціональна цифрова приладова панель із дисплеєм діагоналлю 7,6 дюймів роблять орієнтовану на водія та пасажира кабіну Ergo-Lok набагато більш стильною та привабливою.

30-дюймові шини ITP Cryptid, 14-дюймові литі алюмінієві колісні диски з бедлоками

Залізна хватка у подарунок

Ця машина й справді крута, але як її, з усім її начинням, опустити на землю й примусити працювати? Відповідаємо: 14-дюймові литі алюмінієві колісні диски з бедлоками, «одягнуті» в 30-дюймові шини ITP Cryptid надміцної конструкції з агресивним малюнком протектора, дозволяють максимально скористатися усіма можливостями Maverick X3. Ви готові до підкорення світу?

Лебідка на 2041 кг з синтетичним тросом

До порятунку готові!

На перший погляд, лебідку зміненого розташування на 2041 кг з синтетичним тросом, роликовим тросоукладником, переднім і заднім анкерними гаками для витягування застряглих транспортних засобів можна вважати надмірною розкішшю, але серед тих, хто намагається наздогнати мотовсюдихід X mr, хтось обов’язково застрягне, «сяде в калюжу». То ж треба їх рятувати! До того ж, відверто кажучи, якщо ви жодного разу не користувалися лебідкою, ви не знаєте, що таке справжня їзда по грязі!

Специфікації

Двигун 195 к.с. / 183 Н∙м
Система блокування переднього диференціала З технологією Smart-Lok
Варіатор Шноркельні повітрозабірники варіатора і двигуна
Колір
W Ширина 189 см
L Довжина 336 см
H Висота 173 см
WB Колісна база 259 см
GC Кліренс 41 см
W Ширина 189 см
L Довжина 336 см
H Висота 173 см
WB Колісна база 259 см
GC Кліренс 41 см
Двигун
Підвіски
Гальма
Шини/колісні диски
Розміри
Характерні властивості
Гарантія

Аксесуари

Підбирайте конфігурацію транспортного засобу відповідно до власних потреб

ОНЛАЙН КАТАЛОГ