Мотовсюдихід
MAVERICK X3 X mr TURBO R

Відтепер з переднім диференціалом, що блокується, з технологією Smart-Lok і спеціальною настройкою всіх компонентів для долання найважчих перешкод ці найширші мотовсюдиходи Maverick мають довжину ходу підвіски 61 см і 30-дюймові (76 см) армовані шини ITP Cryptid для забезпечення оптимальних ходових якостей під час брудової їзди.

від 30 500 €
 
 Додати до порівняння
Вся представлена на сайті інформація, що стосується вартості товару, носить інформаційний характер і ні за яких умов не є публічною офертою, яка визначається положеннями (ст. Ст. 633, 641, 642 і гл.63 Цивільного кодексу України). Точну інформацію про вартість товару Ви зможете отримати від менеджера по електронній пошті або по телефону. Оплата в гривнях за комерційним курсом на день оплати.

Оптимальні функціональні характеристики з шириною 183 см

Розширюємо межі можливого

Ось що трапляється, коли наші інженери та гонщики потребують розширення горизонтів можливостей: модель Maverick X3 X mr Turbo R 183 см завширшки оснащено підвіскою TTX, що характеризується геометрією перегонового типу, з високоефективними амортизаторами, колісними дисками й шинами, обраним для забезпечення абсолютної керованості та контролю, коли ви продираєтесь хтозна-куди глибокою багнюкою.

Лідер у галузі, двигун Rotax® ACE 172 к.с., з турбонаддувом і проміжним охолоджувачем

Просто звір

Зустрічайте короля двигунів для мотовсюдиходів! Створений із застосуванням найточніших інженерних інструментів, трициліндровий двигун Rotax ACE є справжнім лідером у галузі. Маючи потужність 172 кінські сили* при 7250 об./хв. й 168 Нм крутильного моменту при 6500 об./хв., він забезпечує просто неймовірну швидкість за будь-яких умов місцевості.

Передній диференціал, що блокується

Технологія Smart-Lok

Ексклюзивна технологія Smart-Lok™* від Can-Am, що вже стала новим галузевим стандартом, забезпечує підвищений рівень зчеплення з поверхнею для підкорення навіть найбільш перетятої місцевості. Система по-справжньому повного блокування переднього диференціала під час руху з різними режимами електронного автоматичного керування й можливістю обирати між заданими параметрами інтелектуального калібрування залежно від типу їзди простим натисненням на кнопку. В «інтелектуальному режимі» система відстежує різноманітні вхідні дані, здійснюючи миттєве блокування диференціала із застосуванням належного ступеня навантаження у належний момент часу. Ніколи раніше водіям не пропонували максимальне зчеплення з поверхнею зі збереженням маневреності на низьких швидкостях.

* Систему Smart-Lok розроблено спільно з компанією TEAM Industries, яка є галузевим лідером на ринку приводних механізмів.

Удосконалена динаміка повітряних потоків

Вітер, який працює

Конфігурація: шноркельні повітрозабірники варіатора та двигуна, вищого, безпосередньо за головою водія, розташування забезпечують максимальну здатність долати водні перепони, оптимізуючи потужність для підкорення мулистої місцевості. Три повітрозабірника збільшеного розміру забезпечують надходження чистого повітря до двигуна (1x) та варіатора (2x), а спортивна вихлопна труба, розташована поза робочою зоною, створює характерний для двигуна рикаючий звук під час випуску відпрацьованих газів.

Надефективна та легковага рама

Каркас, створений з розумом

Мотовсюдиходи Maverick X3 мають надлегку міцну раму, виготовлену з найвищого сорту двофазної сталі марки 980. І що це означає? На 53% краща крутильна жорсткість і на 20% легша вага, ніж у моделі найближчого конкурента.

Трансмісія з системою швидкого спрацьовування QRS-X

Миттєві, як вітер

Компактний високоефективний варіатор із системою QRS-X, відкалібрований для роботи з турбонаддувним двигуном, майже повністю усуває ефект затримки без перемикання передач або розриву потоку потужності під час уповільнення ходу. Його великий привід з довгим, широким і товстим ременем на сьогоднішній день все ще залишається нашою найнадійнішою конструкцією з тридисковим шківом.

Підвіска TTX із найбільшою в галузі довжиною ходу

Безвідмовна робота у багнюці

Чотириважільна торсійна підвіска на поздовжніх важелях конфігурації Х (ТТХ) від BRP з довжиною ходу до 61 см має поздовжній важіль як у перегонових вантажівок і три важеля, призначені для контролю розхилу й забезпечення незмінно оптимальної геометрії контакту з поверхнею протягом їзди, навіть у режимі подовженого ходу підвіски. І що в результаті? Безпрецедентна передача потужності на колеса, практично без паразитного підрулювання на вибоїнах, висока чутливість рульового керування й більше впевненості на високих швидкостях.

Кліренс, оптимізований для брудової їзди

Після останнього дюйма

Якщо ваш мотовсюдихід поринає в глибоку муляку, його трансмісія, шини та підвіска працюватимуть, доки він не зануриться цілком, до дна. З дорожнім просвітом 38 см і дугоподібною конструкцією важелів передньої та задньої підвісок мотовсюдихід X mr Turbo R пролітає над найглибшими вибоїнами, навіть не торкаючись води ходовою частиною.

Кабіна Ergo-Lok з сидіннями, що регулюються в чотирьох напрямках

Орієнтований на водія

Все на своїх місцях, від педалей зміненого розташування для забезпечення кращої керованості в складних умовах місцевості до плаского рульового колеса з регульованим кутом нахилу в інтервалі до 25° вгору та вниз для точнішого рульового керування. Сидіння з регулюванням у чотирьох положеннях: 5 см по висоті й 15 см вперед-назад, простота встановлення додаткового обладнання і вбудована проводина дозволяють по-справжньому пристосувати кабіну до вимог її власника.

Низькі сидіння, впевнена посадка

З вами в усіх відношеннях

Завдяки низькому розташуванню сидінь водій і пасажир опиняються ніби поміщеними в капсулу, таким чином, вони відчувають кожний рух транспортного засобу, злившись з ним в одне ціле, без зменшення кліренсу транспортного засобу. Висока і домінуюча постава мотовсюдихода покращена завдяки суцільнолитим сидіннями на зразок сидінь у гоночних автомобілях з ідеальною опорою, розподілом ваги і 4-позиційним регулюванням.

ДНК торговельної марки Can-Am у поєднанні з дизайном нового покоління

Відверто несамовитий

Джерелом несамовитої енергії мотовсюдиходів Maverick X3 є суміш орієнтованих на потужність механічних і структурних елементів дизайну, від фірмових світлодіодних ліхтарів до високотехнологічної кабіни. Незалежно від обраного аксесуара, чи то один з наших передніх бамперів, сидіння Ergoprint, шноркельні повітрозабірники або опції системи швидкого кріплення допоміжного приладдя LinQ, ДНК торгової марки Can-Am забезпечуватиме незмінне покращення якості їзди.

30-дюймові шини ITP Cryptid з високоеластичного матеріалу

Прошкрябуючись крізь бруд

З огляду на інші вдосконалення на моделях Maverick X3, новітні 30-дюймові шини ITP Cryptid на 14-дюймових литих алюмінієвих колісних дисках з бедлоками можуть сприйматися як незначне вдосконалення для покращення якості брудової їзди, так би мовити «цукрова глазур на поверхні пирога», агресивний малюнок протектора та надміцна конструкція роблять їх ключовим фактором безпрецедентного розширення можливостей мотовсюдиходів X3.

Комбіновані амортизатори FOX Podium 2.5 Piggyback QS3 з регулюванням ступеня стиску

Розкішна підвіска

Мотовсюдиходи Maverick X3 X mr Turbo R оснащені комбінованими амортизаторами FOX 2.5 Podium Piggyback QS3: передні й задні – з регулюванням ступеня стиску; задні – з регулюванням нижньої точки ходу, що забезпечує точно збалансовану настройку підвіски для брудової їзди в заводській комплектації.

Армований обладунок проти бруду

Чи варто зупинятись прямо зараз?

З міцними передніми та задніми буксирними гаками, переднім бампером, повним захистом днища з високомолекулярного матеріалу та напівдверцятами єдиним фактором, що може зупинити мотовсюдиходи X mr Turbo у підкоренні брудної мулистої місцевості, є закінчення пального в баку.

Високоефективна лебідка

Легко витягне з будь-якої халепи

Лебідка на 2041 кг з синтетичним тросом надає мотовсюдиходу X mr достатню силу, щоб витягнути і себе, і своїх суперників із найтяжчих пасток, що трапляються на пересіченій місцевості.

Специфікації

Двигун 172 к.с.
Система блокування переднього диференціала З технологією Smart-Lok
Варіатор Шноркельні повітрозабірники варіатора та двигуна
Колір
W Ширина 189.7 см
L Довжина 337.8 см
H Висота 170.2 см
WB Колісна база 259.1 см
GC Кліренс 38.1 см
W Ширина 189.7 см
L Довжина 337.8 см
H Висота 170.2 см
WB Колісна база 259.1 см
GC Кліренс 38.1 см
Двигун
Підвіски
Гальма
Шини/колісні диски
Розміри
Характерні властивості
Гарантія

Чому слід обирати аксесуари Can-Am?

Найвища якість та органічна, безшовна інтеграція. Аксесуари, які зручно встановлюються, ідеально пасують та мають чудовий зовнішній вигляд і тривалий експлуатаційний ресурс, є єдиним способом трансформувати будь-який транспортний засіб Can-Am на ваш індивідуальний транспортний засіб Can-Am. Насолоджуйтесь різноманіттям зручностей, обираючи та комбінуючи численні варіанти індивідуалізованих аксесуарів та приладдя.

Онлайн каталог